ייפוי כוח מתמשך

חדלות פירעון אורה צימברג

יש לכם שאלות? מלאו פרטים ליצירת קשר!

אורה צימברג – מוסמכת לערוך ייפוי כח מתמשך

רק עורך דין שעבר הכשרה מטעם משרד המשפטים האפוטרופוס הכללי יכול לערוך ייפוי כוח מתמשך.

לפעמים אנו שואלים את עצמנו – עד מתי? עד מתי נוכל להחליט לעצמנו? ואם קורה לנו משהו? אם אנו מאבדים את יכולות שיקול הדעת ו/או את יכולת ההחלטה? אז יש לכך פתרון פשוט- כל עוד הכוח בידיים שלנו, אנחנו יכולים להחליט את מי אנחנו נרצה למנות כאפוטרופוס שיוכל להחליט החלטות בשבילנו מבלי התערבות משפטית.

בעריכת יפוי כוח מתמשך אנחנו משאירים את הכוח להחליט בידיים שלנו!

מהו ייפוי כוח מתמשך?

על פי הסעיף ה-32 (ב) לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ"ב-1962 כל אדם בגיר שהוא בעל כשירות רשאי למנות אדם אחר בתור מיופה כוח. החוק גם קובע בסעיפו ה-33 (ג) כי מיפה כוח חייב להיות בגיל של 18 שנים לפחות, לא הוכרז כפושט רגל, לא מספק למייפה כוח את מגוריו, לא זקוק לטיפול רפואי קבוע ואינו מיופה כוח של יותר משני אנשים אחרים. בעת עריכת ייפוי כוח מתמשך, מייפה כוח רשאי לקבוע את הדרך שבה יטופלו ענייניו האישיים, במקרים אשר בהם לא יוכל לטפל בהם בעצמו. מיופה כוח מקבל בכך סמכות רשמית לקבל החלטות מטעמו של מייפה כוח בעתיד.

תהליך עריכת ייפוי כוח מתמשך

במסגרת עריכת ייפוי כוח חייב הממנה לייצג את זהותו של ממונה ואת רשימת נושאים לגביהם ברצונו להעביר לו סמכות בפני נוטריון בעל הכשרה מתאימה כפי שנקבע בחוק. לאחר וממנה וממונה חתמו על ייפוי הכוח, המסמך ישומר במשרדו של האפוטרופוס הכללי שהוא נוטריון נטול אינטרס אישי בייפוי הכוח הנדון. במידה ויתמלאו התנאים המצוינים בייפוי כוח, האפוטרופוס מכניס אותו לתוקף והממונה הופך לנציג הרשמי של הממנה.

איך נוכל לעזור בנושא זה?

משרד עורכי הדין אורה צימברג הוא השחקן הגדול בתחום מתן שירותים נוטריוניים. אם ברצונכם לקבל ייפוי כוח מתמשך בזריזות ובמקצוענות, אל תהססו לפנות אלינו עוד היום ויחד נראה איך אשפר לעזור בנושא.

ייפוי כוח מתמשך נותן לכם שלוות נפש

עינייני רכוש

ענייני רכוש

כולל טיפול בעיניינים הרכושיים שלנו כגון: נכסים, חשבונות בנק ובכל התחייבויותינו הכספיות, קצבאות, קופות גמל ופנסיה, ניהול בית ועוד.

עיניינים אישיים

עיניינים אישיים

ייפוי הכוח המאפשר לכל אדם בגיר, לקבוע מי יטפל בענייניו בעתיד, אם וכאשר לא יוכל לטפל בהם בעצמו. מתייחס לרווחה האישית של האדם, לצרכיו היום-יומיים, למקום מגוריו, לבריאותו, לענייניו הגופניים, הנפשיים או החברתיים. 

עיניינים רפואים

עיניינים רפואים

מתן סמכות למיופה הכוח לקבל החלטות בענייניו הרפואיים של הממנה. סמכות לקביעת טיפולים ובדיקות, טיפולים פסיכיאטריים בקהילה, אשפוז בבית החולים, שחרור מאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי ועוד.

אורה צימברג מוסמכת לערוך ייפוי כוח מתמשך

תהליך עריכת ייפוי כוח מתמשך

משרדה של עו"ד אורה צימברג באשקלון נחשב לאחד המובילים בישראל בתחום ייפוי כוח מתמשך. אורה צימברג בעלת הסמכה מיוחדת לערוך יפוי כוח מתמשך מטעם משרד המשפטים האפוטרופוס הכללי.

נשמח ללוות אתכם, לייעץ לגבש ביחד אתכם את הדרך הנכונה ביותר לניסוח המסמך המשפטי על היבטיו השונים, להבטחת זכויותיכם באופן המיטבי.

לליווי מלא בתהליך העריכה והחתימה על ייפוי כוח מתמשך ובהתחייבות לטיפול הטוב ביותר, צרו איתנו קשר עוד היום.

תעודת הסמכה יפוי כח מתמשך