עורך דין לחדלות פירעון באשקלון – דרום

אשקלון היא עיר צומחת ומלאה חיים, מרכז עסקים ובילוי בקצה הדרומי של מדינת ישראל. מיקומה האטרקטיבי וחשיבותה הפוליטית והתרבותית הפכו את אשקלון למוקד השוק הדינמי והמתפתח. סביבה עסקית עזה זו שבה בכל יום ויום נסגרות עסקאות וזורמים כספים מאופיינת על ידי היבט נוסף, אשר הוא בפירוש חיובי הרבה פחות. מדובר בתופעת צבירת חובות וכניסה להליכי חדלות פירעון. עורכי דין לחדלות פירעון באשקלון, מהווים, לעתים קרובות,  גורם משמעותי בכפוף ליכולותיהם לסייע לבית העסק שנקלע למצוקה פיננסית ונמצאים בראשית דרכם לקבלת הפטר חובות. במסגרת מאמר זה ברצוננו לדון ספציפית בעיקרי תפקידו של עורך דין לחדלות פירעון ועל השירותים המסופקים על ידינו בנושא זה באזור אשקלון ודרום המדינה. 

מה זה חדלות פירעון?

מושג משפטי של חדלות פירעון מתייחס למצב שבו הפרט, בית העסק, ואף תאגיד, נמצא במצב משפטי-כלכלי שבו אינו מסוגל לשלם את חובותיו, לא עכשיו ולא בעתיד, וכאשר סכום החובות הכולל הינו גבוה מן סכום נכסיו שבבעלותו.

מהי משמעות של הליך חדלות פירעון?

אם מדובר בכניסה להליך חדלות פירעון, אנו ממליצים להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום ולהגיש בקשה לקבלת צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון. משמעות הדבר היא כי החייב מתחיל תהליך של החזרת חובו לנושים מנכסיו שנצברו בקופת הנשייה. ההליך הזה נועד לעזור לחייב להשתקם כלכלית ולהתחיל מחדש את דרכו בעולם העסקים הדינמי והמרתק.

למה כדאי לפנות לעורך דין?

הידרדרות למצב כלכלי המחייב כניסה להליך חדלות פירעון עשויה לנבוע ממגוון רחב של סיבות המובילות לקשיים כלכליים. יחד עם זאת, בכל סיבה, על החייב להוכיח בפני בית המשפט כי הליך של חדלות פירעון יסייע לו להתאושש ולהשתלב מחדש בזרם העסקי באופן מבוקר. על מנת לייצג את האינטרסים, הכוונות והשאיפות של החייב באופן ראוי, יש להיעזר בסיוע של עורך דין המסוגל ללוות את החייב בכל שלבי ההליך מול הנושים והרשויות הרלוונטיות. כעיקרון, מדובר בצעד שיבטיח שתצליחו לעבור את התהליך כהלכה תוך הגנה על זכויותיכם והאינטרסים שלכם.

מהי אחריות של עורך דין בהליך חדלות פירעון?

עורך דין בקיא בתחום חדלות הפירעון נושא באחריות כלפי לקוחותיו ועליו לספק:

  • ייעוץ והדרכה – עורך הדין אחראי למתן ייעוץ מקיף ומקצועי ללקוחותיו בכל הנוגע להליך חדלות פירעון, כולל מתן הסברה בדבר חקיקה ופסיקה רלוונטיים, מרבית הסיכונים הכרוכים בנקיטת כל צעד וצעד, והערכת המצב המשפטי של הלקוח בכל מקרה. כמו כן, עליו להדריך את הלקוח לגבי הליכים משפטיים ואופן ההתנהגות במסגרתם.
  • ייצוג בהליכים משפטיים – עורך הדין מתחייב לייצג את הלקוח בכל ההליכים המשפטיים בנושא חדלות הפירעון, כולל ניסוח והגשת בקשות לפתיחת הליכים, השתתפות בדיונים בבית המשפט, הגשת ערעורים וכדומה. כמו כן, עורך הדין אחראי להציג את המקרה באופן מקצועי, ברור ומנומק, תוך שאיפה למקסם את סיכויי הלקוח להשיג החלטה חיובית ככל הניתן.
  • ניהול משא ומתן – במסגרת הליכי חדלות פירעון, לקוחות רבים עשויים לדרוש ניהול משא ומתן מול נושים, בתי משפט ונציגי רשויות שונות. עורך הדין אחראי לנהל משא ומתן ענייני, מקצועי ויעיל במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחו.
  • ליווי צמוד – הליך חדלות פירעון הינו בפירוש מורכב ורב שלבי, האחד אשר משתרע לעתים על פני זמן רב. עורך הדין אחראי לספק ללקוחו ליווי צמוד ותמיכה לאורך כל תקופת התמודדות עם החוב עד לקבלת הפטר מחובות ותחילת דרכו העסקי של הלקוח מדף החדש. בדרך כלל הליווי מתחיל עוד לפני הגשת בקשה לקבלת צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון. כמו כן מדובר במתן סיוע בשלבי ההליך שונים כגון מילוי תצהיר הסתבכות, ליווי משפטי במהלך תקופות הביניים והשיקום, ולעתים קרובות אף השגת הפטר לאלתר מטעמי בית המשפט.

למה דווקא אנחנו?

למשרד עורכי הדין אורה צימברג יש ניסיון רב שנים במתן שירותים מקצועיים באזור אשקלון ודרום המדינה. לאורך השנים רכשנו מוניטין טוב בקרב תושבי האזור. אנו מכירים היטב את הזירה העסקית הקיימת באזור ויכולים לספק שירותים תוך התחשבות במאפייני המקום. צוות עורכי הדין והנוטריונים שלנו מורכב מבעלי השכלה וניסיון עשירים המכירים היטב את החקיקה הישראלית בתחומי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

אנו מספקים שירותים ברמה מקצועית גבוהה, תוך שאיפה להגן בצורה המיטבית על האינטרסים של לקוחותינו. כמו כן, אנחנו מתמקדים בהענקת שירות בליווי אישי, ומתוך גישה אתית איתנה הרואה את שמירת המומנטום ביחסים בין נציגינו ללקוחותינו כערך מרכזי.

הצטרפו למשפחת לקוחותינו המרוצים ותיהנו משירות שאין שני לו!